Κυριακή, Μαρτίου 08, 2009

Hi tech θρανία για μαθητές Δημοτικού

Το σχολείο του μέλλοντος είναι πλέον γεγονός. Η εικόνα της σχολικής αίθουσας με τον παραδοσιακό μαυροπίνακα, τη σκόνη από τις κιμωλίες και τους μαθητές που «παλεύουν» να μείνουν ξύπνιοι, κατά την παράδοση των μαθημάτων, ανήκουν στο παρελθόν. Εκτός από τα ηλεκτρονικά βιβλία και το διαδραστικό πίνακα, το επόμενο κύμα υψηλής τεχνολογίας φέρνει στην Ελλάδα τα πρώτα έξυπνα θρανία, που λειτουργούν όπως τα κινητά τηλέφωνα iPhone, διαθέτουν οθόνη αφής, συνδυάζουν ήχο και εικόνα και οι μαθητές δουλεύουν σε αυτά κατά ομάδες.Τα μολύβια, τα στιλό και οι γόμες αντικαθίστανται από ακίδες αφής. Ο παιδαγωγός αποδεσμεύεται από τον παραδοσιακό του ρόλο και ο μαθητής που θα απαντήσει σωστά στο μάθημα της μέρας δεν είναι πια μόνο αυτός που θα σηκώσει το χέρι του πρώτος.Ο καθένας ξεχωριστά αλλά και όλοι μαζί δίνουν τις δικές τους απαντήσεις με ένα απλό «κλικ» στην οθόνη του θρανίου τους. Χρησιμοποιώντας ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό, τα έξυπνα θρανία αναγνωρίζουν πολλαπλά αγγίγματα των μαθητών στην ενσωματωμένη οθόνη-επιφάνειά τους.«Πρόκειται για ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο που λειτουργεί συμπληρωματικά με τα βιβλία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στα διαδραστικά θρανία, οι μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού μπορούν να χρησιμοποιούν μαρκαδόρο για να σχεδιάζουν και να γράφουν, το δάχτυλο για να μετακινούν λέξεις και την παλάμη για να σβήνουν. Σε κάθε θρανίο περιέχεται υπολογιστής, που υποστηρίζει μέχρι και 40 εντολές ταυτόχρονα. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνουμε να κρατήσουμε την προσοχή των παιδιών αναπόσπαστη», τονίζει ο γενικός διευθυντής της εταιρίας εισαγωγής των εκπαιδευτικών διαδραστικών εργαλείων κ. Παναγιώτης Κούτσης. Αλλωστε, πρόσφατη έρευνα του Κέντρου Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου της Βιρτζίνια κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα διαδραστικά θρανία μειώνουν τη νευρικότητα των εκπαιδευτικών στη διάρκεια του μαθήματος, αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και, όταν συνδυαστούν με το κατάλληλο παιδαγωγικό και ψηφιακό υλικό, βελτιώνουν τα μαθησιακά αποτελέσματα.
Υ.Γ. Μέσα στο στρατηγικό πλάνο που αφορά την εισαγωγή της τεχνολογίας στο μάθημα, τα φροντιστήρια ΑΡΩΓΗ έχουν σαν στόχο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια να έχουν εξοπλίσει όλες τις αίθουσες διδασκαλίας με διαδραστικούς πίνακες αφής και μία αίθουσα σε κάθε παράρτημα με τα έξυπνα Θρανία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η τεχνολογία προχωρά με αλματώδεις ρυθμούς και όπως έχω αναφέρει εμείς σαν Φροντιστηριακός Οργανισμός θα προσπαθήσουμε να παρακολουθήσουμε αυτόν τον ρυθμό. Το μόνο πρόβλημα βασικά είναι το οικονομικό. Μια τέτοια επένδυση έχει τεράστιο κόστος...Εμείς όμως πιστεύουμε ότι αξίζει και θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να πραγματοποιηθεί αυτός ο στόχος.
Νίκος Κορδατζάκης - Φυσικός
Διευθυντής των φροντιστηρίων ΑΡΩΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: